zaterdag

Minimaliseren, labelen en stickers.


Minimaliseren kun je leren?
Dit lees ik regelmatig.
Maar is het waar? Kun je het leren of is het een nieuwe trend?
      Wat moet je in een leeg huis doen? Een huis is de weerspiegeling van je persoonlijkheid.



Onder luid gejuich, applaus en tromgeroffel zie ik dit soort foto's voorbijkomen met de teksten, ik heb lekker opgeruimd!
Ja prachtig.
Om dan aan te geven dat je toch echt wel van sfeer houdt en om jezelf eraan te herinneren dat het je huis is, plak je er dan een sticker op. Toppunt van persoonlijke uitstraling, echt uniek.


Ik vraag me af hoe ontzettend veel liefde er in die huizen zit dat je het op de muur moet zetten omdat het nergens anders zichtbaar








 is zonder enige aanwezigheid van persoonlijke bezittingen.
Dat het makkelijk is kan ik me voorstellen, je hoeft niks op te ruimen, je hoeft niet te communiceren want op het dienblad

 de muren

 en wc bril
  kan je alle regels neerplempen.

Gezellig thee drinken behoeft ook geen uitleg.


Op de keuken zet je Kitchen


De boekenkast is duidelijker die ziet er dan zo uit. Omdat overal in je huis wel een leuke tekst staat, hoef  je natuurlijk ook geen boeken meer.



Zelfs als je de trap op loopt.



Of wanneer je weer een dag plukt

En precies weet wat je van je matching minimale outfit je aan gaat trekken.





en gaat slapen.




Of buiten in je zen tuintje zit





















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Alvast bedankt voor je reactie!

Aanbevolen post

Dirndl, pruimentijd, slopen, bouwen en Rock&Roll

Tussen de bedrijven door een jurkje maken