donderdag

Ontploft

Het nieuwe zeil ligt er al strak in

De heerlijke muffe oude kussens, klaar om als patroon te dienen en afgevoerd

Het oude schuim achter de skai is volledig verpulverd en na de zomer trekken we dat eruit, nieuwe isolatie ertussen en de immens grote lap nieuwe skai erin, voor nu plakken we het even terug en maken het wat schoon. Alles moet eruit voor die klus en dat gaan we niet redden voor de vakantie.

Voor in de bestekla heb ik een verdeelbak kunnen vinden. Het oude gordijn eruit getrokken, daar zou ik vast mee aan de slag. Maar we hebben twee matrassen gevonden en op maat gesneden dusssss

kon ik de uitdaging niet laten om na 15 jaar (zonder enige naai ervaring) alvast een kussen te maken. Stiekem ben ik rete trots. Heb nog een half uurtje voor de baas roept en ga nu snel de bies op kussen twee zetten.

En zo is dan je huis volledig ontploft, kampeerspullen, stofjes, matrassen, naaimachine en dagelijkse zooi. Ik vind het heerlijk. Ben dol op chaos, op mijn werk kan ik wel poetsen.

2 opmerkingen:

  1. Goed werk! Volgens mij wordt het echt te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Om 00.15 hebben we alle kussen in de caravan gelegd. Het moest af natuurlijk. En het wordt inderdaad een plaatje. Zal nu weer maken dat ik op mijn werk kom en dan vanmiddag hopelijk nog wat tijd om de ravage op te ruimen voor we het weekend gaan proefslapen in de bambi.

      Verwijderen

Alvast bedankt voor je reactie!

Aanbevolen post

Dirndl, pruimentijd, slopen, bouwen en Rock&Roll

Tussen de bedrijven door een jurkje maken