woensdag

Fortuna

Geluk is harmonie tussen de omstandigheden en de behoefte (Nicolaas Beets)

En dan.......................
Ben je een paar eeuwen terug in de tijd. Ik kan niet in woorden beschrijven hoe ik overstroomde van geluk. Een paradijs op aarde.Prachtige historische panden. Buitengewoon mooie natuur.
Stilte.

Echte stilte....





Schotse hooglanders, mijn favoriete dier voor de camera en op het doek. En ze poseerden, een voor een bleven ze gewillig en lief in de lens kijken en het liefst was ik met ze in de wei gaan liggen. Of een doek opgehaald om ze te schilderen. Of de hele dag foto´smaken.Of gewoon naar ze kijken. Kortom, ik vind ze zo mooi!! Misschien vanwege mijn sterrenbeeld.



Overal waar we keken had de tijd stil gestaan. Uren had ik hier willen blijven, alles willen fotograferen. Elke seconde vasthouden en deze omgeving, dit gevoel, de rust, de stilte, de natuur, dit leven helemaal in me opzuigen om er helemaal in ondergedompeld als een herboren mens vandaan te komen.



En dat was precies wat er gebeurde.
Een flashback, een back to the future, een aha-erlebnis. Dit was immers wat we wilden. Dit is wat we zijn.
Super Oldies, het kan niet oud genoeg zijn. Dit is Oer. Dit is Puur. Dit is wat we willen.Hier gaan we naar toe. Dit is ultiem. En dit liet ons niet meer los. Dit bracht ons ook op nieuwe ideeën, daarover meer in een nieuw blog.



Uiteindelijk was dit niet het juiste plaatsje Forst, er zijn een stuk of tien plaatsen die zo heten. Hier stond niks te koop. Het leek wel veel op dat plaatje wat we vorig jaar eens hebben bekeken. Misschien was het ook wel een Forsthaus. Of nabij Forst.Overal vakwerkhuizen hier. Maar wat een fortuinlijk toeval dat we uitgerekend in dit prachtige plaatsje terecht kwamen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Alvast bedankt voor je reactie!

Aanbevolen post

Dirndl, pruimentijd, slopen, bouwen en Rock&Roll

Tussen de bedrijven door een jurkje maken