vrijdag

Jubeljoepiefantastischlekker!!

Zomer!!!!

Ik vind het heerlijk en het was ook wel eens tijd vond ik zo.
Na een jaar zwoegen en ploeteren is het bijna vakantie en dat betekent voor mij dat ik nu pas tijd heb om echt te gaan werken.
De energie en happy hormonen razen door mijn lijf en ik bruis van de ideeen en inspiratie.

Gisteren heb ik een nieuwe homepage voor Rockabilly Style gemaakt en een begin gemaakt met de
webwinkel om de Hotrod-ringen
een voor een op de site te zetten.

Er zijn er nogal wat en de foto's een voor een uploaden met produktbeschrijving en prijzen omzetten van dollars naar euro's met zoekmachine optimalisatie en al dat soort ongein is een hele klus!

Nu ben ik af en toe niet zo heel slim en ben vaak al bezig voor ik weet hoe dingen echt werken, mijn homepage staat op een andere server dan de winkel en om die te koppelen moet het .NL domein minstens 6 weken oud zijn. Eigenlijk is dat weer harstikke fijn want nu heb ik zes weken de tijd om die hele klus te klaren.

 Zo was ik ook niet zo slim met de aanschaf van een andere auto.
Wat moet je nu als bedrijf met een auto zonder trekhaak of laadruimte? Niet zoveel...
DUS, kocht ik deze week een bestelauto en kwam erachter dat het vrij hopeloos is om die in een verzekering te krijgen.
Een goedkope autoverzekering kon wel, maar dan mocht ik mijn schadevrije jaren niet meenemen.
Bij de maatschappij waar ik al een verzekering kon ik mijn schadevrije jaren wel meenemen maar daar is de verzering voor een grijs kenteken belachelijk duur.
En zo leer je weer dat impulsieve handelingen niet altijd even slim zijn.

Maar wel leuk!!
Vandaag gaat de bestelbus ingepakt en morgen gaan we naar de markt in Bakkeveen om eindelijk voor het eerst dit jaar eens ouderwets te genieten van de leukste markt van het noorden.

Als iemand nog belang bij een omgebouwde (marktkraam) vouwwagen heeft? Deze is morgen ook te koop, incl inhoud. Super Oldies stopt met overjarig old spul en gaat verder met vintage, fifties en rockabilly style. En rijdt voortaan in een  bestel-maar-auto.





Aanbevolen post

Dirndl, pruimentijd, slopen, bouwen en Rock&Roll

Tussen de bedrijven door een jurkje maken