dinsdag

Trouwen en kapotte auto's = like rain on you're wedding day?


Met nog drie dagen te gaan is het echte aftellen begonnen.
Gelukkig is alles geregeld en hoeven we zelf niet zo heel veel meer te doen.
Over drie dagen gaan we dus echt trouwen.

Wow.

Tijd om alles te laten doordringen is er nog niet geweest, wat een onvoorstelbare rollercoaster waren de afgelopen jaren, maanden, weken en nu dagen.

Dat alles altijd anders gaat dan je probeert te plannen is al lang bekend, daar gaan we ons dan ook echt niet meer druk over maken.
Waar ik me wel druk over maak, is het weer!!

De weerberichten zijn niet bepaald stralend, en het idee dat ik(in mijn kort geknipte trouwjurk) moet verkleumen is niet mijn idee van de mooiste dag.


Maar als ik nu naar buiten kijk en zie dat het zonnetje al flink zijn best doet terwijl de voorspelling voor vandaag ook prut was, moeten we maar geloven dat de weermannen er gewoon geen idee van hebben, en een schietgebedje richting de weergoden doen.

Dat er twee auto's vorige week zeiden, bekijk het even lekker en we nu voor de honingmaan (wie bedenkt die stomme termen) op zijn minst een andere auto moeten aanschaffen en we dus weer druk zijn met totaal andere zaken dan ons zenuwachtig maken voor een trouwerij, onze trouwerij, is niet anders.

Ik volgde een poosje op fb wat 'Ik ga trouwen" pagina's en daar werd ik wel zenuwachtig van.
Je kan je inderdaad druk maken of oom Jaap in een glitterpak komt of tante Truus in een witte jurk en of iedereen wel in de juiste kleur paars komt.
Holy cow.
En twee jaar voor de datum huilen omdat je visagiste niet reageert of ze over twee jaar wel kan.
OH MAAI GUT.
Wel erg grappig maar wat sneu dat je drie jaar van je leven in de stress zit voor die ene dag.
Ik heb dan ook heel snel de pagina weer verlaten want ik werd er nogal rebels van.

Over een paar weekjes zal ik hier de foto's posten en het verhaal over het kort knippen van de trouwjurk toe lichten.
Tot zover het tipje van die sluier.

Nu maar even de stad in voor een dikke panty, want ik ga dus niet verkleumen, weer of geen weer.

Ik ben er klaar voor, let the sun shine!!

Please????

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Alvast bedankt voor je reactie!

Aanbevolen post

Dirndl, pruimentijd, slopen, bouwen en Rock&Roll

Tussen de bedrijven door een jurkje maken