donderdag

De bijl is de nieuwe ananas

De bijl is de nieuwe ananas, na ' geel is het nieuwe roze' is dit wel de meest stupide uitspraak die ik in tijden heb gehoord, maar goed.
Volgens mode en trendblad Elle wonen moest iedereen een gouden ananas hebben om er vorig jaar bij te horen in interieur land. En schijnt het dit jaar een stuk oud gereedschap te moeten worden.
Dat laatste vind ik dan wel weer interessant, aangezien ik dol ben op oud gereedschap en eigenlijk alles wat oud roestig, verweerd, doorleefd en goed gebruikt is. Noem het antiek of brocante, stukken gereedschap of meubels, spullen die handgemaakt zijn en waar het bloed zweet en tranen vanaf druipt, dat vind ik mooi.
En de nieuwe trend mag van mij ook al is de titel te suf voor woorden.

Wij gaan zeker voor de bijl.

Niet dat de bijl aan de muur komt maar we gaan wel hakken met dit bijltje en 'm er zeker niet bij neer gooien.

Volgende week komt er een vrachtwagen vol met prachtig oud gereedschap, eggen, tangen, scheppen, rieken, bedenk het maar. En dit mag allemaal aan de muur, in de tuin, voor de sier, om te gebruiken, om van te genieten.
Bepaalde items gaan we upcyclen naar unieke industriele  objecten, sommige stukken restaureren om te gebruiken en heel veel verkopen om lekker aan de muur te hangen of wat je maar wilt.

Wij zijn klaar voor de nieuwe trend!

Nooit gedacht dat ik dat nog eens zou zeggen....
Voor wie het onderstaande facebookbericht niet zichtbaar is,  lees hier het artikel






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Alvast bedankt voor je reactie!

Aanbevolen post

Dirndl, pruimentijd, slopen, bouwen en Rock&Roll

Tussen de bedrijven door een jurkje maken